środa, 10 listopada 2010

Metamorfozy Angeli



Angela Kosiba. Jedna z moich naj, najbardziej lubianych modelek. Nic dziwnego, że znalazła się w tegorocznej finałowej szóstce Elite Model Look.

Pierwszy raz spotkałam Angelę na sesji w Czeladzi. Fotografował Krzysztof Chabrzyk.To był taki dzień i taka modelka, że nie sposób było poprzestać na jednym makijażu i stylizacji. Zajęłam się tez fryzurą.






Czarną pomadkę zakupiłam u tego samego sprzedawcy co obróżkę na szyję. Na aukcjach o przyciągającym tytule "Emo, gothic lolita" :))



Wypróbowałam także wtedy, nową paletę, Viva Kryolan. Tę samą, która potem stała się moją zabawką dla fotografów ślubnych ;)



A na zakończenie backstage z sesji. Zdjęcie, które koleżanka nazwała "laleczka i jej pani od nakręcania"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)))

Na Wasze pytania odpowiem tutaj. Na moje pytania proszę odpowiadajcie u siebie - tak będzie czytelnie dla wszystkich :) BLOG WOLNY OD REKLAM I SPAMU! Reklamy w komentarzach nie publikuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...