poniedziałek, 8 listopada 2010

Marcelina - druga stylizacja



Druga stylizacja z ostatniej sesji z Marceliną. Cylinder - własność modelki. Wykorzystałam też kolejny zapożyczony od koleżanki naszyjnik.

Modelka do stylizacji przyniosła jeszcze lisa, ale te plastikowe oczy jakoś nie podbiły mojego serca ;)




Z makijażem nie kombinowałam, lubię taką prostotę :)  Użyłam nowego linera w kremie Kryolan. Bardzo go polubiłam. Kreski są trwałe, nie ścierają się, nie kruszą. Jest łatwy w użyciu  i co najważniejsze, nie wymaga używania dodatkowych "sealerów". 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)))

Na Wasze pytania odpowiem tutaj. Na moje pytania proszę odpowiadajcie u siebie - tak będzie czytelnie dla wszystkich :) BLOG WOLNY OD REKLAM I SPAMU! Reklamy w komentarzach nie publikuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...