niedziela, 14 listopada 2010

Maska

Maskę przywiozła mi z wakacji przyjaciółka. Inspirujący gadżet.
Pierwszą stylizację z maską wykonałam na sesji z Ania Gołąb. Bardzo utalentowana dziewczyna, wtedy na początku swojej fotograficznej kariery.
Skupiłam się na makijażu ust, wykorzystałam czerwony brokat.



Druga sesja z maską - tym razem stylizacja Patrycji. Fotografował Krzysztof Chabrzyk, jeden z fotografów z którym najczęściej realizuję swoje pomysły.

Tym razem postanowiłam zmierzyć się także ze zrobieniem konkretnej fryzury. Była pracochłonna, ale warto było!
Do makijażu ponownie użyłam czerwonego brokatu, tym razem na dolnych powiekach i brwiach modelki.


Do trzech razy sztuka :)  Trzeci raz maska wpadła mi w ręce spontanicznie, podczas fotografowania cyrkoniowych ust Klaudii, na sesji z Beatą Turos. Świętowałyśmy wtedy otwarcie nowego studia Becapri w Czeladzi.

 Cyrkoniowe usta - niezła szkoła ciepliwości..



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)))

Na Wasze pytania odpowiem tutaj. Na moje pytania proszę odpowiadajcie u siebie - tak będzie czytelnie dla wszystkich :) BLOG WOLNY OD REKLAM I SPAMU! Reklamy w komentarzach nie publikuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...