niedziela, 17 marca 2013

Makijaż ślubny

Po krótkiej przerwie czas na drugą wersję makijażu ślubnego w brązach :) 

Tym razem reportaż z przygotowań Oli, udostępniony dzięki uprzejmości znajomego fotografa, Tomasza Horowskiego.

Ucieszyło mnie ponowne spotkanie z tym fotografem -  zdjęcia Tomka już nie raz pokazywałam na tym blogu

Makijaż wykonany paletką matowych brązów Make Up Atelier Paris, delikatnie zaznaczone policzki,  rzęsy w kępkach.
Ostatnie spojrzenie, pod czujnym okiem rodziny :)

I kończymy :) 

Makijaż dopasowałyśmy do kreacji Panny Młodej, nawiązującej do dawnej klasyki. 




Czas na ślub :) Najlepszego! 

14 komentarzy:

  1. Piekny makijaz:) bardzo podoba mi sie to co Panna Mloda ma na glowie:)
    A dzisiaj nawet wchodzilam na Twojego bloga i sie zastanawialam kiedy bedzie post:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze strasznie mi miło :) jak na mnie to przerwa była króciutka ;)

      Usuń
  2. Przypadkiem zwróciłam uwagę na Twój kuferek na kosmetyki! Wygląda idealnie! Gdzie taki udało Ci się dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nie było proste, ale kuferek ma swój osobny wpis :) http://wizazystka.blogspot.com/2012/09/japonesque-pro-studio-case-cabinet.html

      Usuń
  3. Super makijaż piękne te brązy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się makijaż jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, klasyczny a zarazem nowoczesny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny makeup, bardzo pasuje tej dziewczynie. Widać profesjonalną rękę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)))

Na Wasze pytania odpowiem tutaj. Na moje pytania proszę odpowiadajcie u siebie - tak będzie czytelnie dla wszystkich :) BLOG WOLNY OD REKLAM I SPAMU! Reklamy w komentarzach nie publikuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...