piątek, 11 października 2013

Publikacja - En Vie

Dziś przychodzę z materiałem z sesji która ukazała się niedawno w japońskim magazynie En Vie
Edytorial "The Wonder Years" inspirowany był powieścią Vladimira Nabokowa "Lolita".



Pracowałam tamtego dnia ze wspaniałą ekipą. Miałam też w końcu okazję poznac Mirellę w roli modelki.
Do tej pory spotykałyśmy się na sesjach gdzie stała po drugiej stronie obiektywu, jako fotograf. Tym razem zajęła się także stylizacją. 


Fotografował Witalis Szołtys 








Stylizacją fryzur zajęła się wspaniała Teresa Opiała , którą miałam już okazję poznac podczas sesji z Marshą 


Teresa tworzy cuda na włosach...


Ja wykonałam proste makijaże w klimatach... :)

t
I taki filmik z sesji... w klimatach.. 

Na dzisiaj tyle :)
Ze względu na moja macierzyńską przerwę, w tym sezonie nieco mniej makijaży ślubnych.. ale nie próżnuję i już wkrótce zacznę nadrabiac zaległości. 


2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze :)))

Na Wasze pytania odpowiem tutaj. Na moje pytania proszę odpowiadajcie u siebie - tak będzie czytelnie dla wszystkich :) BLOG WOLNY OD REKLAM I SPAMU! Reklamy w komentarzach nie publikuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...