czwartek, 26 stycznia 2012

Makijaż ślubny

Ponownie trochę zdjęć ślubnych, po dłuższej przerwie :) 
 
  Moje nowe ulubione zdjęcie z przygotowań. Foto Tomasz Horowski    


Zdjęcia z sesji plenerowej Moniki już pokazywałam. Ślub odbył się w Szczekocinach. To była moja najdłuższa podróż do Panny Młodej


 Plener Marysi, zdjęcia - Tomasz ponownie :)

 Te ładne portrety otrzymałam dzięki uprzejmości Ewy, sierpniowej Panny Młodej  
Jakby zrobione specjalnie dla mnie. Dziękuję!! 

To  jeszcze (mam nadzieję)  nie wszystkie zdjęcia z ubiegłego sezonu 2011, choć niżej już tegoroczna świeżo upieczona małżonka 


Trudno uwierzyć, że to był pierwszy ślub jaki Jacek fotografował


.. jednak nie pierwszy reportaż

            
Ubiegły rok to coraz częściej makijaże odważniejsze, czasem smoky który do sukni ślubnej prezentuje się rewelacyjnie!  Co przyniesie nam 2012.. to się okaże. Mnie przyniósł już jeden kolorowy makijaż ślubny :)

6 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze :)))

Na Wasze pytania odpowiem tutaj. Na moje pytania proszę odpowiadajcie u siebie - tak będzie czytelnie dla wszystkich :) BLOG WOLNY OD REKLAM I SPAMU! Reklamy w komentarzach nie publikuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...