poniedziałek, 28 listopada 2011

makijaż ślubny

I jeszcze trochę zdjęć ślubnych z minionego sezonu :)

Ślub Ani był dla mnie nie lada wyzwaniem. A to dlatego, że piękna Panna Młoda  jest moją koleżanką "po fachu"




Nie obyło się więc bez tremy, choć makijaż ślubny i próbny przebiegł w bardzo miłej atmosferze :)

 Foto Tomasz Knapik www.jastalfotogrupa.com


Miałam przyjemność umalować także siostrę Ani, Magdę



oraz kilka innych osób - tego dnia umalowałam swoją najstarszą - 90 letnią klientkę! 
Państwu Młodym życzę dużo szczęścia!! I dziękuję za nadesłane zdjęcia :)


A niebawem powinna się ukazać moja kolejna stylizacja ślubna dla magazynu Ślubne Fryzury i Makijaże..
Tymczasem,  taki backstage z naszej sesji  

ale wcześniej dam Wam odpocząć od ślubnych klimatów.

i zapewniam.. będzie też bardziej kolorowo ;)

9 komentarzy:

  1. Widzę, ze bardzo elegancki makijaż zmalowałaś:) Uwielbiam przeglądać Twoje stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twojego bloga:) piekne zdjecia slubne no i z niecierpliwoscia czekam na nowosci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na zdjęcia z sesji do gazety. Podnosisz im poziom ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! ładne makijaże :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne makijaże, takie delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja bardzo dziękuję! Trema była zupełnie niepotrzebna :):) Ania Bułkowska- Jastal

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)))

Na Wasze pytania odpowiem tutaj. Na moje pytania proszę odpowiadajcie u siebie - tak będzie czytelnie dla wszystkich :) BLOG WOLNY OD REKLAM I SPAMU! Reklamy w komentarzach nie publikuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...