poniedziałek, 10 stycznia 2011

Ślubnie - Monika Nalepa

Jeszcze kilka zdjęć ślubnych, z sesji z  Monika Nalepą, utalentowaną fotografką, z którą pracuje i przyjaźnię się od wielu lat. Monika tworzy niesamowite klimaty na swoich zdjęciach, jest prawdziwą artystką.



Podczas przygotowań do sesji udało mi się nawet samej zrobić jedno w miarę poprawne zdjęcie, "dokumentujące" moją pracę.

 Pozowała Agnieszka i Krzysiek, stroje udostępniła Dominika Maniek, www.ateliermodykokon.pl, motor wypożyczył nam przypadkowo spotkany miły człowiek :)





A na zakończenie taki mały bonus, który otrzymałam w mailu. Strasznie to miłe,  ktoś napisał wierszyk o moim malowaniu :)))

Przed lustrem na niewiasty twarzy,
Powstaje makijaż jaki kobieta sobie zamarzy,
Policzki nabierają bajecznych kształtów,
A usta  pięknem ukazane są znów,
Wten w pudrze  ukazuje się magia,
Na twarzy pojawia się zmiana nagła,
Pędzel delikatnymi ruchami nakreśla wzór,
Już Damy która wychodzi na sesji Dwór,
A to wszystko za sprawą niezwykłej wizażystki,
Zdolnej Joli - która piękno wydobywa z wszystkich.

Dziękuję :))

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy blog. Przejrzałam parę postów i znalazłam wiele cennych informacji odnośnie różnych kosmetyków. Czuć pasję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny charakter tych zdjęć ślubnych. Niestandardowe, a nawet zabawne :) Na makijażach się nie znam ale na moje oko bardzo ładnie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. kotek byl swietny tez mi sie podobal tylko juz go nie ma niestety :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)))

Na Wasze pytania odpowiem tutaj. Na moje pytania proszę odpowiadajcie u siebie - tak będzie czytelnie dla wszystkich :) BLOG WOLNY OD REKLAM I SPAMU! Reklamy w komentarzach nie publikuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...