niedziela, 2 września 2012

Desolation Heat - czyli nowa publikacja

Nieślubnie będzie ;))


Jedna z sesji, w której miałam przyjemność wziąć udział w ostatnich miesiącach, wreszcie ujrzała światło dzienne.
Nasz edytorial ukazał się na łamach Magazynu W25 , w wersji papierowej, a także internetowej.


Fotografował Krzysztof Jendrzok




Pozowała Karolina Jasińska



małe zbliżenie na moją część pracy.. 


Mam nadzieje, że cała sesja się Wam spodobała.

Ja uciekam odpoczywać. Za mną intensywny, pracowity weekend obfitujący w niespodzianki i wyzwania makijażowe. Wkrótce obiecany post o moim kuferku :)

8 komentarzy:

  1. Świetne przydymione oko :)i modelaż twarzy też doskonały. Bardzo mi się podoba :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdjęcia! Piękna modelka, stylizacja i oczywiście makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. modelka śliczna. Makijaż - REWELACJA. A i stylizacje przyciągają wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja, przepiękna dziewczyna, genialnie precyzyjny, stylowy makijaż.
    Miłego wypoczynku. Zasłużyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż - taki glamour. Wszystko w kolorach ziemi - do mnie to trafia!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sesja i makijaż - jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ta modelkę! Jest świetna w każdym fashionie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)))

Na Wasze pytania odpowiem tutaj. Na moje pytania proszę odpowiadajcie u siebie - tak będzie czytelnie dla wszystkich :) BLOG WOLNY OD REKLAM I SPAMU! Reklamy w komentarzach nie publikuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...