niedziela, 12 lutego 2012

Walentynkowe prezenty

Ponieważ zbliżają się walentynki, pomyślałam, że pokażę jeszcze kilka zdjęć z sesji dla Centrum Handlowego Silesia. Sesji prezentów walentynkowych :)



Michał zaprezentował  flamastry o smaku czekoladowym i truskawkowym
 I jeszcze taki fajny gadżet dla zakochanych ;)
Jeśli chodzi o makijaż mężczyzn, stawiam na na naturalność. Zmatowienie cery  i wyrównanie jej kolorytu, nawilżenie ust. Modeluję ostrożnie, aby twarz nie wyglądała na wymalowaną.


Moje ulubione perfumy! :)

Kolejne prezenty które sama chętnie bym otrzymała :)


Pyszne ciastko... to było już pod koniec długiej sesji, więc każdy miał nadzieję, że się załapie na kawałek :))


Przy drugim makijażu Weroniki, jeszcze mocniej zaakcentowałam policzki różem i rozświetlającym pudrem


Dwa pędzle do konturowania Maestro nadal pozostają moimi faworytami do tego celu.  Naprawdę świetnie mi się z nimi pracuje.

Obchodzicie Święto Zakochanych? :)

6 komentarzy:

  1. Ślicznie umalowałaś tę dziewczynę! A prezenty bardzo chętnie sama bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie obchodze - zakochani powinni mieć swoje święto cały rok! :)

    Co do zdjęć, makijaży, stylizacji - wszystko świetnie wygląda :)

    Pozdrawiam http://vogue-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej super :) bardzo fajny makijaż i pomysły na prazenty :) Walentynki powinny trwać cały rok :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obchodzimy, w końcu to świetna okazja, żeby dostać chocby tak fantastyczne prezenty. Jak zawsze jestem zachwycona makijażem i stylizacją. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Gosiu- takie święta powinny trwać cały rok, ale niestety nie trwają, szczególnie kiedy nie jest się już na etapie randek :) Każdy pretekst żeby trochę wspólnie poświętować czy obdarować się jakimś drobiazgiem, jest miły.
      Chociaż do kina czy restauracji bym się nie wybrała w ten dzień -tłumy i kolejki są mało romantyczne ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)))

Na Wasze pytania odpowiem tutaj. Na moje pytania proszę odpowiadajcie u siebie - tak będzie czytelnie dla wszystkich :) BLOG WOLNY OD REKLAM I SPAMU! Reklamy w komentarzach nie publikuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...