niedziela, 13 lutego 2011

Backstage

Wygrzebałam trochę starszych i nowszych zdjęć "backstage'owych" z sesji.  Nawet sporo się tego uzbierało, mimo, że z reguły zapominam strzelić sobie pamiątkową fotkę podczas sesji ;) 

Zacznę od mojego pierwszego kuferka.. To było chyba w 2005 roku..

Potem była moja "praca dyplomowa" w szkole makijażu .. Lata 50-te

Zdjęcie z modelem musi być :)

Piękna dziewczyna i walące się mury.. któż tego nie próbował?

Z Agnieszką, Studio4rent

Z Natalią  - składanka zmontowana dla mnie przez Monikę. Wtedy miałam konto na naszej klasie ;))

 Pierwsze sesje Krzycha C. ..


I wspólna sesja Moniki Nalepy i Krzycha. 


 Z Sylwią u Mateusza Treli.  Kuferek z Obi - polecam!
 
Z Dorotą  na sesji z .. tym fotografem ze zdjęcia :)

..który zrobił nam zdjęcie.. Doris już w peruce 


Moja pierwsza sesja u Becapri. Z Ami


i kolejne. Ja w berecie, modelka w czepku kąpielowym

Tego samego dnia po sesji czepkowej malowałam dziewczyny w klubie.  Beret maskował drobny opatrunek na głowie.. trzeba było to uwiecznić ;))


Mistrzowie backstage'u - Becapri. Obowiązkowe zdjęcie z koralikami

Monia zrobiła mi zdjęcie z moim nowym kuferkiem ...


Nowa fryzura i nowy pędzelek ;)


I z ostatniej sesji z Angelą ... 
Więcej zdjęć z tej sesji niedługo umieszczę :)

2 komentarze:

  1. czadowy ten "najnowszy" kufer! gdzie można taki zdobyć?:) chyba sporo pomieści?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czadowy, ale nieraz go przeklinam. Ok, pomieści dużo tylko czy naprawdę musimy tyle dźwigać? :)) Kufer Japonesque (Pro Studio Case) , zamówiłam przez internet w jakimś zagranicznym sklepie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)))

Na Wasze pytania odpowiem tutaj. Na moje pytania proszę odpowiadajcie u siebie - tak będzie czytelnie dla wszystkich :) BLOG WOLNY OD REKLAM I SPAMU! Reklamy w komentarzach nie publikuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...