środa, 23 lipca 2014

Makijaż ślubny

Sezon ślubny trwa... czasu kompletnie brak. Ale napływaja zdjęcia od moich Wspaniałych Klientek, więc będę częściej zaglądac.  Dzisiaj przedstawiam przepiękną Kasię, która przysłała mi całe mnóstwo wspaniałych zdjęc z przygotowań  i ślubu 
makijaż ślubny czerwone usta
Fotografował Wojciech Mateusiak 



Panna Młoda postawiła w makijażu ślubny na czerwone usta, co mnie bardzo ucieszyło. 

makijaż ślubny czerwone usta

makijaż ślubny dla rudej

Do tego oczy umalowałam dosyc klasycznie, aby podkreślic urodę klientki i uzyskac "Hollywoodzki look" :))

Gotowe.. :)
Kontrola ...

i w drogę.. :) 

do ołtarza .. :)

I do tańca ..:))
Wszystkiego dobrego dla tej pieknej pary! :)

Jak już wszystkie sprawy zawodowe i prywatne trochę zwolnią tempa, wrócę z recenzjami - mam całe mnóstwo nowych perełek w swoim kufrze! 

7 komentarzy:

  1. Piękny makijaż i piękna panna młoda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia! Zwłaszcza to z lusterkiem. Piękna Kasia! A ty masz fajną sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna panna młoda i świetny makijaż, który podkreślił jej urodę :) Zapraszam do mnie :) http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż wspaniale podkreśla urodę Panny Młodej!

    Gratuluję! Wyszło pięknie.

    Pozdrawiam
    Magda, portal ślubny Wesele z Klasą

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękny makijaż. Pozdrawiamy serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)))

Na Wasze pytania odpowiem tutaj. Na moje pytania proszę odpowiadajcie u siebie - tak będzie czytelnie dla wszystkich :) BLOG WOLNY OD REKLAM I SPAMU! Reklamy w komentarzach nie publikuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...