czwartek, 30 grudnia 2010

Sylwestrowo, Ami


To było moje pierwsze spotkanie z Becapri. Ich zdjęcia zawsze były dla mnie bajkowe, a stylizacje pełne fantazji.  Bardzo zależało mi na zrealizowaniu oryginalnego pomysłu. Zaprosiłam Ami, modelkę o egzotycznej urodzie.

Do stworzenia stylizacji wybrałam kolorowe wstążeczki -  taka wariacja na temat karnawału w Rio. Oprawa muzyczna w studio dopisała...

                              

 Modelka nam się roztańczyła..


 Na tej sesji dużo eksperymentowałam z makijażami..

Rzęsy z piór, błyszczące kamyki, usta umalowane farbkami Kryolan..


 Miało być kolorowo i bajkowo


Rzęsy Eyelure Vivid, przywiozłam z wakacji. Długo czekały na swoją modelkę  :)

Życzę wszystkim szampańskiej zabawy sylwestrowej i uciekam przygotować kufer na jutrzejsze szaleństwo :)

3 komentarze:

  1. Ciekawy blog ... z przyjemnością będę zaglądał! Pozdrowienia i powodzenia, bartek

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje i wzajemnie, wkładasz sporo pracy w swoje blogi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cuudowne rzesy,jeszcze mie widzialam nigdzie tak zjawiskowych !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)))

Na Wasze pytania odpowiem tutaj. Na moje pytania proszę odpowiadajcie u siebie - tak będzie czytelnie dla wszystkich :) BLOG WOLNY OD REKLAM I SPAMU! Reklamy w komentarzach nie publikuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...