środa, 22 października 2014

Makijaż ślubny

Tak wiem, mam ogromne zaległości w blogowaniu... Postaram się to nadrobić. Zacznę od materiału z czerwcowego ślubu Olgi :)

makijaż ślubny Czeladź
Spotkałyśmy się w Czeladzi.. Pamiętam, że tamten dzień obfitował w spotkania z fotografami ślubnymi poznanymi przez laty .. Tutaj spotkałam przesympatyczną parę, Agatę i Michała www.fotofilmkowalik.pl

makijaż slubny, makijaż jola surmańska
W makijażu ślubnym Olgi postawiłyśmy na szarości, które pięknie korespondowały z urodą Panny Młodej.

makijaż ślubny Jola Surmańska
Nie będę się dzisiaj rozpisywać..niech te przepiękne obrazki mówią same za siebie :))

Makijaż czeladź


makijaż piekary Śląskie

makijaż piekary
Makijaż ślubny sprawdził się też w wersji black & white..

makijaż czeladź

I dotrwał nienaruszony do oczepin i dłużej :)

A z mojej strony taki obrazek z komórki .. Agata i Michał w akcji :)

Jeśli macie ochotę na więcej takich komórkowych aktualności zapraszam na mój profil  Instagram

9 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, jaka szczuplutka Panna Młoda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne makijaze i modelki Widać ze sezon udany

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladny makijaz,uwielbiam ogladac takie fotorelacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olga dobrze wybrała decydując się na makijaż u Ciebie :) Bardzo fajne portfolio na insta! Będę odwiedzać Cię regularnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż! :)
    Zastanawiam się czy noszenie takiego makijażu na codzień nie jest śmiesznym pomysłem:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Subtelny, delikatny i bardzo udany ten makijaż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)))

Na Wasze pytania odpowiem tutaj. Na moje pytania proszę odpowiadajcie u siebie - tak będzie czytelnie dla wszystkich :) BLOG WOLNY OD REKLAM I SPAMU! Reklamy w komentarzach nie publikuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...