sobota, 28 czerwca 2014

Makijaż ślubny

Czas na kolejną Pannę Młodą 2014 

makijaż Piekary Śląskie

z Anią spotkałam się w maju, w Piekarach Śląskich


malowanie ślubne fotografował brat Panny Młodej - Michał Walęcki. Świetna robota :)


makijaż ślubny w naturalnych barwach..

Bardzo lubię te lusterkowe foty... ostatnio zaczęłam nawet dokumentowac "backstage" z tych momentów, swoją komórką :) Może kiedyś opublikuję posta 

Mój skarbiec... 

makijaż ślubny dla brunetki
Gotowe :)

Ostatnie zdjęcie Panny Młodej wykonał już obecny podczas ceremonii ślubnej i wesela Marcin Kurowski . Już kiedyś wspominałam, że z tym fiotografem zwykłam się mijac podczas pracy .. tak więc było i tym razem :)

Na dziś to tyle... będzie więcej!! :)


8 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze :)))

Na Wasze pytania odpowiem tutaj. Na moje pytania proszę odpowiadajcie u siebie - tak będzie czytelnie dla wszystkich :) BLOG WOLNY OD REKLAM I SPAMU! Reklamy w komentarzach nie publikuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...