niedziela, 11 listopada 2012

Makijaż ślubny vol. 30

Po dwóch ostatnich postach, daję sobie przyzwolenie na kontynuowanie dominującego na blogu wątku .. 

Czyli przedstawię kolejne moje Panny Młode :) 
Ania postawiła na mocne oko i ślubny smokey

 Ola wybrała rzęsy blink i delikatniejszy makijaż w odcieniach fioletu 


Naturalny makijaż Basi

I Karolina, w brązach. Foto Marcin Kurowski
Cieszy mnie to zdjęcie, bo fotografa  teoretycznie na przygotowaniach nie było. Mimo to udało mu się tak ładnie uchwycić malowanie ust  ;) 

Na tym wyczerpał się mój folder nazwany Panny Młode 2012. Ale jestem dobrej myśli, że co nieco jeszcze otrzymam. I będzie kolejny post.

9 komentarzy:

  1. Racja fajnie uchwycony moment malowania ust;) Makijaż delikatny fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż powiedzieć...przepiękne są.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam fiolet u Panien Młodych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle fajnie;p to z fioletem mi sie podoba najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :) makijaże bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie spotkałam Panny Młodej, która postawiłaby na smoky w dniu ślubu. Świetnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie się zdarza coraz częściej :) Choć wiadomo, że statystycznie o wiele więcej jest makijaży delikatnych stąd najwięcej takich zdjęć :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)))

Na Wasze pytania odpowiem tutaj. Na moje pytania proszę odpowiadajcie u siebie - tak będzie czytelnie dla wszystkich :) BLOG WOLNY OD REKLAM I SPAMU! Reklamy w komentarzach nie publikuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...