czwartek, 23 sierpnia 2012

Makijaż ślubny

Sezon w pełni, a ja dawno nie wrzucałam zdjęć moich Panien Młodych. Praca wre, ale do jej dokumentacji nie miałam przez ostatnie tygodnie szczęścia


Powoli to się zmienia :)

Oto kawałek reportażu ze ślubu Kasi, 
z jednej z dwóch najgorętszych sobót tego lata..

Ten kabelek za mną to dmuchawa, która pomogła nam łatwiej przetrwać tamte chwile... ;)

Fotografował Patryk Długajczyk 


Panna Młoda zdecydowała się na odważniejszą wersje makijażu  ślubnego - smoky w odcieniach brązu, który na zdjęciach wypadł dość delikatnie..



.. i wytrzymał mimo rekordowego upału :)


Pięknej Parze Młodej życzę wszystkiego co najlepsze :)

Jeśli macie ochotę na więcej z tego reportażu, zapraszam na bloga fotografa 

A u mnie wkrótce kolejne lipcowe i czerwcowe Panny Młode :)

8 komentarzy:

  1. Też do tej pory o tym sposobie nie słyszałam, odkryłam przypadkiem i zarówno u mnie jak i u mojej mamy działa:)

    Piękne makijaze, moim marzeniem jest bycie wizażystką !

    Pozdrawiam gorąco;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna para młoda i piękny makijaż, delikatniejszy chyba aż tak dobrze nie podkreśliłby urody PM:)
    Pierwsze zdjęcie mnie urzekło, rewelacyjne ujęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż świetny! Też na większe wyjścia wolę mocniejsze makijaże

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny makijaż. Idealnie pasował do panny Młodej. nic tylko zazdrościć intuicji i wprawionej ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, ze panna mloda zdecydowala sie na mocniejszy make- up. Trudno dziewczyny do tego przekonac a wlasnie wyraziste oko i dobrze wymodelowana buzia pieknie sie potem prezentuje na zdjeciach.
    Zagladnelam z zawodowej ciekawosci- tez jestem makijazystka i bardzo mi sie podoba u Ciebie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna panna młoda i piękny makijaż :)
    powodzenia
    I.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako przyszła Panna młoda... obejrzałam zdjęcia z ogromnym zaciekawieniem... i musze przyznać, że bardzo podoba mi się delikatność i lekkość tego makijażu, a przy tym... naturalność :)

    Czekam na kolejne fotki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)))

Na Wasze pytania odpowiem tutaj. Na moje pytania proszę odpowiadajcie u siebie - tak będzie czytelnie dla wszystkich :) BLOG WOLNY OD REKLAM I SPAMU! Reklamy w komentarzach nie publikuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...