sobota, 15 lutego 2014

Makijaż ślubny

Czas na kolejną Pannę Młodą. Tym razem Magda, z którą spotkałam się jeszcze w październiku 2013.



Pracy było sporo, ale jak widac przebiegała w przemiłej atmosferze.

Fotografowali Sabina i Wojtek Zuber 

Przesympatyczną parę fotografów miałam juz okazję poznac kilka lat temu. Znała ich także Panna Młoda... wszyscy poniekąd byliśmy "z jednej branzy" więc tym lepiej nam sie pracowało :) 

Panna Młoda pięknie śpiewa w zespole Rockodyl...  :)
makijaż slubny dla rudej

Ach no.. najważniejsze tutaj! Makijaż! Dla takiej żywiołowej osoby jak Magda wybrałyśmy wyrazisty, mocniejszy w kolorze :) 
Szczęsliwa przyszła żona, tuż przed swoim "tak"

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia i makijaż oczywiście :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze zaglądam i nigdy nie wiem, co napisać. Tu aż się prosi skomentować urodę panny młodej. Uwielbiam takie twarze - dla mnie jest przepiękna. Ale z drugiej strony - makijaż genialnie to podkreśla.
    Szkoda, ze nie znałam Cię, kiedy brałam ślub.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia fantastyczne! Makijaż cudowny, podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)))

Na Wasze pytania odpowiem tutaj. Na moje pytania proszę odpowiadajcie u siebie - tak będzie czytelnie dla wszystkich :) BLOG WOLNY OD REKLAM I SPAMU! Reklamy w komentarzach nie publikuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...