wtorek, 16 sierpnia 2011

Czas na ROZDANIE



 Wszyscy maja rozdania - mam i ja :) 

Do oddania zestaw do bajkowego malowania  :)

- Kryolanowy klej Hydro Mastix - doskonały do klejenia brokatu na powiekach - klej jest wodny i nie podrażnia oczu
- Zestaw kolorowych brokatów - do kleju :)
- Złoty pigment Inglot
- kolorowe gwiazdeczki Kryolan w zastępczym opakowaniu
- H&M -spinka, broszka kwiat - przydatna do stylizacji :)




Jak zdobyć? 

Biorąc udział w losowaniu
Osoby które zgłoszą się w komentarzach podając swój email, a obserwują mojego bloga publicznie,  maja takie możliwości uzyskania dodatkowych losów:

- Publicznie obserwując mojego bloga   - masz 1 los - dotyczy nie tylko blogowiczów, ale także posiadaczy poczty gmail :)
- Dodając mojego bloga do Blogrolla - dodatkowo +1 los
- Informując  o moim rozdaniu w osobnej notce na swoim blogu, wraz z podaniem linka i loga mojego rozdania -  otrzymasz dodatkowo +2 losy

WYNIKI OGŁOSZĘ W NIEDZIELĘ 11 WRZEŚNIA

Link do obserwacji : KLIK

 Gadżety w zestawie są używane po jednym razie - każdy do jednej sesji  :)

Kwiat H&M

 Hydro Mastix + brokat

39 komentarzy:

  1. Obserwuje jako AW
    e-mail wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez obserwuje, jako Matleena, mail: matleena.wizaz@interia.pl
    mam Cie w blogrollu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. pawelsroka19@gmail.com
    Nie mam bloga więc nie obserwuje ale jestem co dziennie w oczekiwaniu na nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście obserwuje jako Farizah mam cię w blog rollu
    oktawia.farizah.bojko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuje jako ArtLook4u i mam Cie w blogrolu
    moj e-mail: artlook4u@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję jako martazet21
    martazet21@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! Obserwuję Cię jako Katrilly, notka o rozdaniach (w tym także Twoim) :

    http://katrillyworld.blogspot.com/2011/08/rozdanie.html

    +mam Cię w blogrollu :)

    mail : katarzynalowicz@gmail.com

    Super nagrody - coś czego szukałam :) Bardzo mi na tym zależy :) Ogólnie bardzo ciekawy i oryginalny blog, będę polecać znajomym :) Pozdrawiam!

    PS Zapraszam także na moje rozdanie (informacje w linku) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako xoxo
    xoxo20031996@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako Colour Trend
    ewelina13116@o2.pl - mail.
    Jesteś w blogrollu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam chęć udziału :D
    Obserwuję jako Gunia

    vanityoverdose24@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako splatane-sluchawki
    E-mail: splatane-sluchawki@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuje jako naatajla
    naatajla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako splatane-sluchawki
    E-mail: splatane-sluchawki@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    -Obserwuje jako : About everything about nothing
    -mój e-mail: kicia1997-13@o2.pl
    -notka osobna o twoim rozdaniu : http://wiki-ruda-marycha.blogspot.com/2011/08/rozdanie-u-httpwizazystkablogspotcom.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się
    Moj e-mail : kicia1997-13@o2.pl
    obserwuje jako: ;About everythin about nothing
    Notka osobna o twoim rozdaniu: http://wiki-ruda-marycha.blogspot.com/2011/08/rozdanie-u-httpwizazystkablogspotcom.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się ♥
    Obserwuje jako: Me And About Me
    Mój e-mail: kinga14-1997_1997
    Dodałam na swoim blogu notkę o twoim rozdaniu a tu jest link: http://kinga-me-life.blogspot.com/2011/08/rozdanie-u-httpwizazystkablogspotcom.html

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako przejs


    przeslowo@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: villemo
    E-mail: justynka68@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję i dodałam do blogrolla i do paska bocznego, jako reklama ...

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuje jako Kasia m
    poziomka6@vp.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz bardzo fajny makijaż. Zapraszamy do konkursu Jesienne Trendy na Styl. fm. Masz bardzo duże szanse! http://styl.fm/newsy/32948.jesienne-trendy-w-makijazu

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się ;D

    Obserwuje jako Arabelka ;)

    arabelka@onet.eu

    Notka na moim blogu: http://arabellka.blogspot.com/2011/08/rozdanie-u-joli.html

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. chętnie wezmę udział w rozdaniu - ciekawa jestem tego kleju do brokatu :)

    Obserwuję jako Ferrou :)
    mój mail to ferrou_22@yahoo.pl
    Mam Ciebie w blogrollu

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje jako Tysia_18_
    mail: tysiaczek@onet.eu
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się:)
    obserwuję jako: mama Stelli i Livii
    sylazbarc(małpa)gmail(kropka)com
    notka o twoim rozdaniu: http://scoobyciasteczka.blogspot.com/2011/08/rozdan-sza.html

    OdpowiedzUsuń
  26. obserwuję jako: dependence
    email: aaniaaa@autograf.pl
    notka o rozdaniu: http://love-holidays.blogspot.com/2011/08/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuję jako : mamamonik - Jull
    lubię na fb jako : Jula Zdebska
    e-mail : julka.zdebska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuję jako: Caro088

    email: caro088@wp.pl

    Naprawdę jest o co walczyć ;)

    Powodzenia wszystkim!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się ♥
    Obserwuje jako: cherry~~
    Mój e-mail: kleonika@oneey.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako Essali
    Mam Cię w blogrollu kosmetyki-essal.blogspot.com
    unceasing_love@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. obseerwuje publicznie jako lololona99
    kasssia@gg.pl
    mam cie w blogrollu na to-ja-papaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuję jako n3sti
    natala_5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuję jako niwatori
    korbolle@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się;)
    obserwuję jako sylwiaaa02
    sylwunia01@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się, mastix kusi.:)

    Obserwuję jako Oliskova
    olisek@interia.eu

    Jesteś w blogrollu i notka również jest.:)

    http://oliskova.blogspot.com/2011/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się :)

    obserwuje jako magg
    maggida@vp.pl

    mam Cie w blogrollu magg-fashion.blogspot.com
    http://magg-fashion.blogspot.com/2011/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuję jako Elcias
    elciaa1004@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuje jako Zofiana
    focz@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)))

Na Wasze pytania odpowiem tutaj. Na moje pytania proszę odpowiadajcie u siebie - tak będzie czytelnie dla wszystkich :) BLOG WOLNY OD REKLAM I SPAMU! Reklamy w komentarzach nie publikuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...